Every Day I Love You / Boyzone

2023. 10. 2. 12:41♬~좋아하는 팝..外/♪Healing 2

 

 

 

 

 

Every Day I Love You

 

I don't know, but I believe
That some things are meant to be
And that you'll make a better me
Every day I love you

난 잘 모르지만 믿어요
어떤 것들은 운명이란 것을..
그리고 그대가 나를 더 잘되게 만든다는 것을
매일 그대를 사랑해요


I never thought that dreams came true
But you showed me that they do
You know that I learn something new
Every day I love you

한번도 꿈이 실현되리라고 생각해 본적이 없어요
하지만 그대가 그 꿈들이 실현되는 것을 보여 주었지요
그대는 압니다, 내게 새로운 것이 생겼다는 것을
매일 그대를 사랑합니다


Chorus
'Cause I believe that destiny
Is out of our control
(Don't you know that I do)
And you'll never live until you love
With all your heart and soul

나는 믿기 때문이죠,

운명이란 어쩔 수 없는 것이라고
(오, 그대는 모르시나요)
그리고 온 마음과 영혼으로 사랑할 때까지는

진정한 삶을 살수 없어요


It's a touch when I feel bad
It's a smile when I get mad
All the little things I have
Every day I love you

내가 울적할 때 작은 손길
내가 화났을 때 작은 미소
내가 느끼는 그 모든 사소한 것들
매일 그대를 사랑합니다


Every day I love you more
Every day I love you

Chorus
If I asked would you say yes
Together we're the very best
I know that I am truly blessed
Every day I love you

내가 물으면 "네"라고 대답하시겠어요?
우리가 함께 하면 최고가 되지요
난 알아요 내가 진실로 축복 받았다는 것을
매일 그대를 사랑합니다


And I'll give you my best
Every day I love you
그리고 그대에게 나의 모든 것을 바치겠어요
매일 그대를 사랑합니다

 

 

 

 

 

 

'♬~좋아하는 팝..外 > ♪Healing 2' 카테고리의 다른 글

Love of my life - Queen  (0) 2024.03.08
Kate Wolf - Green Eyes  (0) 2023.10.02
How Could I --- Marc Anthony  (0) 2021.06.04
Blue River -- Eric Andersen  (0) 2021.05.06
와우^^ To Love Somebody -- Keith Urban  (0) 2021.02.15