? Tiger in the Night ~ Colin Blunstone

2021. 7. 18. 22:05♬~좋아하는 팝..外/♪Healing 4

 

 

Tiger in the Night ~~~ ♬ 

You are the tiger burning bright
Deep in the forest of my night
You are the one who keeps me strong in this world
당신은 내 마음 깊은 숲 속에 자리잡은 밝게 빛나는 호랑이 
당신은 나를 세상에서 강하게 버틸 수 있도록 해주는 존재 

 

You sleep by the silent cooling streams
Down in the darkness of my dreams
All of my life I never knew
You were the dream I'd see come true
당신은 내 꿈의 어둠 속에 흐르는

침묵의 차가운 시내 옆에서 잠이 든다.
내가 전혀 알지 못했던 내 생의 전부 
당신은 내가 그토록 실현되는 것을 보고 싶어한 꿈 

 

You are the tiger burning bright
I was the one who looked so hard I could not see
Now I could never live without the love you give to me
당신은 밝게 빛나는 호랑이 
나는 너무 편협해 아무 것도 보지 못하는 사람이었죠.
이제 나는  당신이 내게 준 사랑 없이는 살아갈 수 없을 것...

 

I lived like a wild and lonely soul
Lost in a dream beyond control
You were the one who brought me home down to earth
나는 통제할 수 없는 꿈 속에

방황하는 거칠고 외로운 영혼처럼 살았죠
당신은 내게 지상의 편안함을 가져다 준 존재 

 

For you are the tiger burning bright
Deep in the forest of my night
All of my life I never knew
You were the dream I'd see come true
You are the tiger burning bright
왜냐하면 당신은 내 밤의 숲 속 깊은 곳에

자리잡은 밝게 빛나는 호랑이이기 때문 
내가 전혀 알지 못했던 내 생의 전부 
당신은 내가 그토록 실현되는 것을 보고 싶어한 꿈 
당신은 밝게 빛나는 호랑이