Someone To Love -- Shayne Ward

2021. 2. 7. 08:57♬~좋아하는 팝..外/♪Healing 4


 

 

Someone to Love  

She came along broke the spell
And set me free Pushed aside
What use to be
All the broken hearted man that once was me
I never gave it up
I always believe
When she's in my arms I know what I achieve
마침내 그녀가 나타났어요
그리고 날 자유롭게 해주었고 무엇을 해야 하는지 알게 해주었죠
한 때는 상처받은 한 남자였던 나 자신을 뒤로해요
난 한번도 포기하지 않았어요
난 항상 믿어요
그녀가 내 품에 있을 때 내가 얻은 것이 무엇인지를

So hear me loneliness
I'm giving up on you
I don't need you anymore
I've found what I've been looking for
So hear me emptiness
I've got no room for you
I've finally found what I've been dreaming of
Someone to love
나의 외로움을 들어봐요
난 당신을 놓아주려 해요
난 당신이 더 이상 필요치 않아요
내가 필요한 것이 무엇인지 찾았어요
나의 허전함을 들어봐요
내 마음에 당신을 위한 자리는 없어요
이제야 내가 꿈꾸던 것이 무엇인지 찾았어요
사랑할 사람.

Hey
Cos I was lost
Iwas down and out
Until that day
I knew what my life was all about
Still wonder how
She came my way
She's the reason I'm smiling here today
그대여, 나는 길을 잃어서
그날까지 우울하고 힘들었어요
난 내인생의 전부가 무엇인지 알았었죠
지금도 어떻게 그녀가 내게 왔는지 알 수 없어요
그녀가 있기에 내가 웃을 수 있어요 오늘도 여기서

So hear me, loneliness
I'm giving up on you
I don't need you anymore
I've found what I been looking for
So hear me, emptiness
I've got no room for you
I've finally found what I've been dreaming of
나의 외로움을 들어봐요
난 당신을 놓아주려 해요
난 당신이 더 이상 필요하지 않아요
내가 필요한 것이 무엇인지 찾았어요
나의 허전함을 들어봐요
내 마음에 당신을 위한 자리는 없어요
이제야 내가 꿈꾸던 것이 무엇인지 찾았어요

Someone to love
To hold
To be my inspiration
Someone to touch, to cherish for life
사랑할 사람 안을 수 있는 사람
내게 감동을 주는 사람
느낄 수 있는 사람, 삶을 소중하게 해 주는 사람

So hear me, loneliness
I'm giving up on you
I don't need you anymore
I've found what I been looking for
So hear me, emptiness
I've got no room for you
I've finally found what I've been dreaming of
Someone to love
나의 외로움을 들어봐요
난 당신을 놓아주려 해요
난 당신이 더 이상 필요치 않아요
내가 필요한 것이 무엇인지 알았어요
나의 허전함을 들어봐요
내 마음에 당신을 위한 자리는 없어요
이제야 내가 꿈꾸던 것이 무엇인지 찾았어요
사랑할 사람
Someone to love
Oh baby
사랑할 사람

So hear me, emptiness
I've got no room for you
I've finally found what I've been dreaming of
I've finally found what I've been dreaming of
Someone to love
Someone to love
오, 그대여 나의 허전함을 들어봐요
내 마음에 당신을 위한 자리는 없어요
이제야 내가 꿈꾸던 것이 무엇인지 알았어요
이제야 내가 꿈꾸던 것이 무엇인지 알았어요
사랑할 사람 사랑할 사람