? For The First Time - Kenny Loggins

2022. 1. 30. 22:40♬~좋아하는 팝..外/♪Healing 4

 

 

For The First Time

Are theose your eyes, is that your smile?

그게 당신의 눈이고 그게 당신의 미소인가요?

I've been lookin‘ at you forever

끝없이 당신을 봐왔는데

But I never saw you before

전에는 한 번도 본 적이 없네요

Are these your hands holdin' mine?

내 손을 잡고 있는 것이 그대 손 맞죠?

 

Now I wonder how I could've been so blind

나 그동안 어떻게 아무것도 모르고 살았던 건지

For the first time I am looking in your eyes

처음으로 당신의 눈을 봅니다

For the first time I'm seein' who you are

처음으로 그대를 보아요

I can't believe how much I've seen

내가 얼마나 많이 당신을 봤는지 믿을 수 없네요

 

When you're looking back at me

당신이 나를 뒤돌아 볼 때 

Now I understand what love is, love is for the first time

사랑이 무엇인지 이제 이해해요, 처음으로 

Can this be real, can this be true?

현실 맞나요, 현실인 거죠?

Am I the person I was this morning

오늘 아침의 나는 과거의 내가 맞나요?

 

And are you the same you

당신도 똑같은 당신인가요?

It's so strange how can it be all along

어떻게 함께 있을 수 있는지 신기해요

This love was right in front of me

이 사랑이 바로 내 앞에 계속 있었다는 게  

 

Such a long time ago I had given up

아주 오래전에 포기 했었죠

On findin' this emotion ever again

이런 감정을 다시 갖게 될 거 란걸 

But you here with me now

하지만 지금 당신과 여기 있네요

Yes, I found you somehow and

그래요, 어쨌든 난 당신을 찾았고

I've never been so sure

이렇게 확신이 든 적은 없었어요