Till ...Feel by Kal

2018. 7. 12. 06:14. 재즈, 블루스 外

 




Till~~~


You are my reason to live
All I own I would give
Just to have you adore me
당신은 내가 살아 가는 이유랍니다
내 가진 모든 것을 당신에게 줄테요
당신이 나를 사랑하게 했으니까요


Till the moon deserts the sky
Till the all the seas run dry
Till then I'll worship you

Till the tropic sun turns cold
Till this young world grows old

저 달이 하늘을 사막으로 변하게 할때까지
저 바다가 말라 버릴 때 까지
내가 당신을 경배하는 그 순간까지

저 열대의 태양이 차가워질 때 까지
이 세상이 사라질 때 까지


My darling, I'll adore you

You are my reason to live
All I own I would give
Just to have you adore me, oh, oh, oh

내 사랑 당신을 사랑 할 꺼예요

당신은 내가 살아 가는 이유랍니다
내 가진 모든 것을 당신에게 줄테요
당신이 나를 사랑하게 했으니까요


Till the rivers flow upstream
Till lovers cease to dream
Till then I'm yours, be mine

강물이 넘쳐 흐를 때 까지
사랑하는 사랑들이 꿈이 멈출 때 까지
내가 당신이 되고 당신이 내가 될때까지



봄비 내리는 오늘