The Look Of Love / Diana Krall

2018. 5. 12. 22:32. 재즈, 블루스 外




Diana Krall - The Look Of Love


The look of love is in your eyes
당신의 눈 속엔 사랑스런 시선이 있죠
A look your smile can't disguise
당신의 웃음이 감출 수 없는...
The look of love is saying so much
더 많은 것을 말하는 당신의 그 눈빛


more than just words could ever say
어떤 말로 표현 할 수 있는 것보다
And what my heart has heard,
그리고 나의 마음이 들은 말들은
well it takes my breath away
나의 숨을 멎게 하네요

I can hardly wait to hold you,
느끼고 싶어 견딜 수가 없어요
feel my arms around you
당신을 안고 껴안은 팔의 감촉을
How long I have waited
내가 당신을 얼마나 오랫동안 기다렸던지
Waited just to love you,
당신을 사랑하기 위해서만 기다려왔죠

now that I have found you
내가 당신을 찾은 지금...
Don't ever go You've got the
떠나지 말아줘요
Look of love, it's on your face
당신의 얼굴에는 사랑의 시선이 있죠
A look that time can't erase
시간이 지워버릴 수 없는...

Be mine tonight,
오늘밤 나의 것이 되줘요
let this be just the start of
오늘밤처럼 보내죠
so many nights like this
그리고 앞으로 수많은 밤들을
Let's take a lover's vow and
사랑의 서약을하고
then seal it with a kiss
키스로 봉인을 해요

I can hardly wait to hold you,
느끼고 싶어 견딜 수가 없어요
feel my arms around you
당신을 안고 껴안은 팔의 감촉을
How long I have waited
내가 당신을 얼나 오랫동안 기다렸던지
Waited just to love you,
당신을 사랑하기 위해서만 기다려왔죠

now that I have found you
내가 당신을 찾은 지금...
Don't ever go
떠나지 말아줘요
Don't ever go
I love you so
당신을 너무나 사랑해요
I love you so
당신을 너무나 사랑해요