? Truly, Madly, Deeply -- Savage Garden

2020. 10. 23. 06:40♬~좋아하는 팝..外/♪Healing 5

 

Truly, Madly, Deeply ~~~♬

I"ll be your dream, 나는 당신의 꿈이 될 거예요

I"ll be your wish, I"ll be your fantasy 나는 당신의 염원이, 당신의 환상이 될 거예요

I"ll be your hope, I"ll be your love, 나는 당신의 희망이, 당신의 사랑이 될 거예요

be everything that you need 당신이 필요한 모든 것이 될 거예요

 

I"ll love you more with every breath 나는 당신을 혼심으로 사랑할 거예요

Truly Madly Deeply Do 진심으로, 미친 듯이, 철저히 사랑할 거예요

I will be strong, I will be faithful 나는 강해질 거예요, 충실할 거예요

Cos I"m counting on 왜냐하면 나는 믿기 때문이죠

 

A new beginning, 새로운 시작을

A reason for living, 사는 이유를

A deeper meaning yeah 보다 깊은 의미를 예

I want to stand with you 나는 산 위에서

on a mountain 당신과 함께 서고 싶어요

 

I want to bathe with you in the sea 나는 바다에서 당신과 함께 미역을 감고 싶어요

I wanna lay like this forever 이렇게 언제까지나 눕고 싶어요

Until the sky falls down on me 하늘이 내 위로 무너질 때까지

And when the stars are shining 별들이 벨벳 같은 하늘에

brightly in the velvet sky 밝게 빛나고 있을 때

 

I"ll make a wish send it to heaven, 나는 염원을 하늘로 보낼 거예요

And make you want to cry 그래서 눈물이 당신을 삼키는

The tears of joy for all the pleasure 외로운 시간에

in the certainty 당신이 우리가 가장 존귀한 힘의

That we"re surrounded by the comfort 위안과 보호로

and protection of 둘러싸여 있다는 확신으로

 

The highest powers, 기쁨의 눈물을 흘리며

In lonely hours 울고 싶어하도록

The tears devour you 할 거예요

I want to stand with you 나는 산 위에서

on a mountain 당신과 함께 서고 싶어요

 

I want to bathe with you in the sea 나는 바다에서 당신과 함께 미역을 감고 싶어요

I wanna lay like this forever 이렇게 언제까지나 눕고 싶어요

Until the sky falls down on me 하늘이 내 위로 무너질 때까지

Oh can you see it baby? 오 그것을 알 수 없나요 베이비?

 

You don"t have to close your eyes, 당신은 눈을 감을 필요가 없어요

cos it"s standing right before you 그것은 당신 바로 앞에 서 있기 때문이죠

All that you need will surely come 당신이 필요한 것은 모두 분명히 이루어질 거예요

I"ll be your dream, 나는 당신의 꿈이 될 거예요