R. Kelly - I Believe I Can Fly

2019. 8. 8. 00:21♬- My Love Music



R. Kelly ...I Believe I Can Fly푸른 하늘 아래로 / 김정호


I used to think
that I could not go on
And life was nothing but an awful song

But now I know the meaning of true love

난 계속 삶을 살아갈 수 없을 거라고
생각했었던 때가 있었죠

인생은 단지 하나의 끔찍한 노래일 뿐이었죠
하지만 이제 진정한 사랑의 의미를 알아요

I'm leaning on the everlasting arms

If I can see it, then I can do it

If I just believe it, there's nothing to it

I believe I can fly

나는 영원히 나를 반겨줄 두 팔에 기대고 있어요
볼 수 있다면 난 할 수 있어요
그저 믿기만 한다면 어려울 것은 없어요
나는 내가 날 수 있다고 믿어요

I believe I can touch the sky

I think about it every night and day

Spread my wings and fly away I believe I can soar
I see me running through that open door

하늘을 만질 수 있다고 믿어요

날개를 펴고 날아가는 것을 나는 밤낮으로 생각해요
나는 내가 높이 날아 오를 수 있다고 믿어요
열린 문으로 달려가는 내가 보여요



    


I believe I can fly

I believe I can fly

I believe I can fly 

나는 내가 날 수 있다고 믿어요
나는 내가 날 수 있다고 믿어요 
나는 내가 날 수 있다고 믿어요
 

See I was on the verge of breaking down
Some times in silence
can seem so loud
때로는 침묵조차 너무도 시끄럽게 느껴져요
나는 무너지기 일보직전에 있었어요


There are miracles in life I must achieve

But first I know it starts inside of me
If I can see Then I can be it
If I can see Then I can be it

If I just believe it There's nothing to it.

내가 성취해야 할 인생의 기적이 있어요
하지만 난 우선 그 기적은 내 안에서부터 시작되어야 한다는 걸 알아요
볼 수 있다면 그렇게 될 수 있어요
그저 믿기만 한다면 어려울 것은 없어요


cause I believe in you 
oh oh oh
If I can see Then I can do it

If I just believe it There's nothing to it.

난 당신을 믿기 때문이죠

볼 수 있다면 나는 해낼 수 있어요
그저 믿기만 한다면 어려울 것은 없어요

      


 































'♬- My Love Music' 카테고리의 다른 글

♬..She - Elvis costello  (0) 2019.08.16
Angel - Sarah Mclachlan (천사의 품안에)  (0) 2019.08.10
The Carpenters - Ticket To Ride  (0) 2019.08.07
REM - Everybody hurts   (0) 2019.08.05
Collective Soul - Run  (0) 2019.08.03