"I Will Follow Him" (영화 'Sister Act' 1 ost )

2013. 9. 8. 06:08. 영화 OST 外

 

                    

 

                 

"I Will Follow Him"

 


I will follow Him
나는 그를 따를 것입니다.
Follow Him wherever He may go,
그가 어디를 가든지, 그를 따를 것입니다.
And near Him, I always will be
그리고 그의 곁에 항상 있을 것입니다
For nothing can keep me away,
아무것도 나를 멀리 떨어지게 할수 없습니다.
He is my destiny.
그는 나의 운명입니다.


I will follow Him,
나는 그를 따를 것입니다.
Ever since He touched my heart I knew,
그가 나의 마음을 어루만져준 이후에 나는 알았습니다.
There isn't an ocean too deep,
그곳이 아주 깊은 바다 일지라도
A mountain so high it can keep,
아주 높은 산이라 할지라도
Keep me away, away from His love.
그의 사랑으로부터 나를 멀어지게 할 수 없습니다.

I love Him, I love Him, I love Him,
나는 그를 사랑합니다.
And where He goes,
그리고 그가 어디를 가든지
I'll follow, I'll follow, I'll follow.
나는 따를 것입니다.


 I love Him

나는 그를 사랑합니다.

(Oh yes I love Him)
I'll follow

나는 따를 것입니다.
(I'm gonna follow)
True love

진실한 사랑
(He'll always be my true, true love)
Forever

영원히
(Now until forever)
I love Him, I love Him, I love Him,

나는 그를 사랑합니다.
And where He goes,

그리고 그가 어디를 가더라도,
I'll follow, I'll follow, I'll follow,

나는 따를 것입니다.
He'll always be my true love,

그는 항상 나의 진실한 사랑이 될것입니다.
My true love, my true love,

나의 진실한 사랑
From now until forever,

지금부터 영원토록.......
Forever, forever...

영원히....


There isn't an ocean too deep,
그곳이 아주 깊은 바다 일지라도
A mountain so high it can keep,
아주 높은 산이라 할지라도
Keep me away, away from His love...
그의 사랑으로부터 나를 멀어지게 할 수 없습니다.