The Reason -- Hoobastank

2013. 7. 8. 23:39♬- My Love Music/*~My love music

 

 

The Reason ...Hoobastank

 

I'm not a perfect person, 

As many things I wish I didn't do,

But I continue learning,

I never meant to do those things to you,

난 완벽한 사람이 아니에요  

내가 원했던 많은 것들을 이루지 못했죠

하지만 난 계속해서 배우고 있어요  

당신에게 한 것은 고의가 아니었어요

 

And so I have to say before I go,

That I just want you to know.

I've found a reason for me,

To change who I used to be,

그리고 내가 떠나기 전에 해야 할 말이 있어요  

당신이 알아주길 바래요  

난 예전의 나를 변화시킬

이유를 찾았어요

 

A reason to start over new,

and the reason is you.  

I'm sorry that I hurt you,

It's something I must live with everyday,

새롭게 출발할 이유를 찾았어요

그리고 그 이유는 바로 당신이죠

당신의 마음을 아프게 해서 미안해요  

그건 내가 매일 간직하며 살아야 할 것이죠

 

And all the pain I put you through,

I wish that I could take it all away,

And be the one who catches all your tears,

Thats why I need you to hear.

당신에게 끼진 모든 고통

난 이를 거두어가고 또한 당신의 눈물을

닦아줄 수 있는 내가 되길 바래요

당신이 내 말을 들어주길 바라는 건 그 때문이에요

 

I've found a reason for me,

To change who I used to be,

난 예전의 나를 변화시킬  

이유를 찾았어요

 

*A reason to start over new,

and the reason is you.   

새롭게 출발할 이유를 찾았어요

그리고 그 이유는 바로 당신이죠

 

and the reason is you.

and the reason is you.

and the reason is you.

I'm not a perfect person, 

그리고 그 이유는 바로 당신이죠

그리고 그 이유는 바로 당신이

그리고 그 이유는 바로 당신이죠

난 완벽한 사람이 아니에요

 

I never meant to do those things to you,

And so I have to say before I go,

That I just want you to know.

I've found a reason for me,

To change who I used to be,

당신에게 한 것은 고의가 아니었어요  

그리고 내가 떠나기 전에 해야 할 말이 있어요

당신이 알아주길 바래요

난 예전의 나를 변화시킬

이유를 찾았어요~*