The Jeff Healey Band / While My Guitar Gently Weeps

2012. 11. 30. 21:39♬- My Love Music


 


While My Guitar Gently Weeps - Jef Healey Band

 

I look at you all

see the love there that's sleeping

While my guitar gently weeps.

I look at the floor

나는 당신들 모두를 바라 봅니다. 

당신 안에 잠들어 있는 사랑이 보여요.

내 기타는 따뜻이 흐느끼고 있고

나는 관중석을 바라봅니다.

 

and I see it needs sweeping

Still my guitar gently weeps.

I don't know why

nobody told you

좀 쓸어낼 필요가 보이는 군요.

아직도 내 기타는 따뜻이 흐느낄뿐입니다.

나는 왠지 모릅니다.  

아무도 얘기해 주지 않았죠


How to unfold your love,

I don't know how

someone controlled you

They bought and sold you.

당신안에 든 사랑을 어떻게 밖으로 펼쳐내는지

나는 모릅니다. 


어떻게 누군가가 당신들을 조정하게 되었는지

그들은 당신을 살때는 언제고 팔아 버렸습니다.


I look at the world

and I notice it's turning

While my guitar gently weeps.

With every mistake

나는 세상을 바라봅니다. 

세상이 변하고 있군요. 

나의 기타는 따뜻이 흐느낄 뿐이고

우리가 저지른 하나 하나의 실수로 부터

 

we must surely be learning,

Still my guitar gently weeps.

Still my guitar gently weeps.

I don't know how

우리는 확실히 배웠어야만 했을 텐데 

내 기타는 따뜻하게 흐느낄 뿐이고

나는 모릅니다.

 

you were diverted

You were perverted too.
I don't know how

you were inverted

어떻게 당신들이 진리를 떠나게 되었는지

당신들은 괴상한 도착증에 빠져버렸기도 합니다.

나는 모릅니다.


어떻게 당신들이 거꾸로 뒤집어 졌는지


No-one alerted you.
I look at you all 

see the love there that's sleeping,

While my guitar gently weeps.

당신들 안에 잠자고 있는 사랑이 보입니다.

아무도 당신에게 일깨워 주지 않았습니다.

나는 당신들 모두를 바라봅니다.


내 기타는 따뜻한 눈물 울 뿐이고


I then look at you all,

Still my guitar gently weeps.

그래서 나는 당신들 모두를 바라봅니다.

여전히 내 기타는 조용히 흐느끼고 있습니다.
 


The Jeff Healey Band

와우`~ 노래 좋고 ~~~


 





































'♬- My Love Music' 카테고리의 다른 글

♪. 리오세이어의 When I need you  (0) 2013.01.01
I dont`t like to sleep alone / Paul Anka  (0) 2012.12.30
♪. Girl / The Beatles   (0) 2012.11.22
♪. C.C.R 컬렉션   (0) 2012.11.20
Travelling - Jeremy Spencer band   (0) 2012.10.28