♪. Down on the Corner - C.C.R

2013. 11. 5. 06:32♬~좋아하는 팝..外/C . C . R

 


 

Down on The Corner - C.C.R

Early in the evening just about supper time

이른 저녁, 저녁 식사 시간 무렵

Over by the courthouse they're starting to unwind

법원 옆 길가에서 사람들이 긴장된 마음을 풀기 시작하네요

Four kids on the corner trying to bring you up

모퉁이에서 네 명의 아이들이 당신을 즐겁게 해주려 하네요

Willy picks a tune out and he blows it on the harp

윌리가 하모니카를 불며 음악을 연주하네요

Down on the corner out in the street

길가 모퉁이에 있는

Willy and the Poorboys are playing

윌리와 푸어보이즈들이 연주를 하네요

Bring a nickel tap your feet

동전을 던지세요 박자에 맞춰 춤을 춰 보세요

Rooster hits the washboard and people just got to smile

 

루스터가 빨래판 악기를 연주하자 사람들이 미소를 짓네요

Blinky thumps the gut bass and solos for a while

블링키는 잠시 솔로 베이스를 연주하네요

Poorboy twangs the rhythm out on his Kalamazoo

푸어보이즈가 칼라마주를 튕기며 리듬을 맞추네요

Willy goes into a dance and doubles on kazoo

윌리는 춤을 추며 동시에 카추를 연주하네요

Down on the corner out in the street

길가 모퉁이에 있는

Willy and the Poorboys are playing

윌리와 푸어보이즈들이 연주를 하네요

Bring a nickel tap your feet

동전을 던지세요 박자에 맞춰 춤을 춰 보세요

 

Down on the corner out in the street

길가 모퉁이에 있는

Willy and the Poorboys are playing

윌리와 푸어보이즈들이 연주를 하네요

Bring a nickel tap your feet

동전을 던지세요 박자에 맞춰 춤을 춰 보세요

 

You don't need a penny just to hang around

이들과 함께 어울리는데 돈은 한 푼도 필요 없어요

But if you've got a nickel won't you lay your money down

하지만 당신에게 동전이 있다면 좀 나눠 주지 않을래요

Over on the corner there's a happy noise

길가 모퉁이에서 행복한 소리가 들리네요

People come from all around to watch the magic boy

사람들은 마법의 소년을 보기 위해 사방에서 모입니다

Down on the corner out in the street

길가 모퉁이에 있는

 

 

 

 


 

 

'♬~좋아하는 팝..外 > C . C . R' 카테고리의 다른 글

♪. Molina  (0) 2014.01.05
Have You Ever Seen The Rain / CCR  (0) 2013.11.15
Proud Mary - CCR  (0) 2013.11.05
♪. Ooby Dooby - C.C.R  (0) 2013.10.05
Someday Never Comes(1972)  (0) 2013.09.18