Elvis - Don't Be Cruel

2013. 10. 10. 05:30♬~좋아하는 팝..外/Elvis Presley

 


                      

                                                                                                              

Don't Be Cruel - Elvis Presley

 

You know I can be found
Sittin' home all alone
If you can't come around
At least please telephone
Don't be cruel to a heart that's true
당신은 알잖아
내가 집에 혼자 앉아있다는 걸
당신이 근처로 올 수 없다면
최소한 제발 전화라도 해줘
이렇게 진실한 마음에 너무 잔인하지 말아줘

Baby, if I made you mad
Somethin' I might have said
Please forget my past
The future looks bright ahead
Don't be cruel to a heart that's true
I don't want no other love
Baby it's still you I'm thinking of, mmm

그대여, 내가 당신을 미치게 만들었다면
내가 한 말 중에 그런게 있었다면
제발 내 과거를 용서해줘
이렇게 진실한 마음에 그렇게 잔인하게 하지 말아줘
난 다른 사람의 사랑을 원하지 않아
그대여 내가 생각하고 있는 사람은 아직도 당신이야

 

 

 

  

 

 

 

 

 

'♬~좋아하는 팝..外 > Elvis Presley' 카테고리의 다른 글

For The Good Times  (0) 2014.05.13
♪. Jailhouse Rock... Elvis Presley  (0) 2013.10.25
I'll Never Fall In Love Again  (0) 2013.10.05
Kentucky Rain / ELVIS PRESLEY  (0) 2013.09.11
♥.. Indescribably blue / Elvis Presley  (0) 2013.05.30