Coldplay - In My Place

2018. 8. 18. 05:43. 락 & 메탈 外




 Coldplay - In My Place


 In my place, in my place

 Were lines that I couldn't change

 I was lost, oh yeah

 I was lost, I was lost

 여기 내가 있는 이 곳에는 
 내 힘으론 바꿀 수 없는 선들이 그어져 있었어요 
 나는 길을 잃었죠
 나는 길을 잃고 헤매고 있었어요


 Crossed lines I shouldn't have crossed

 I was lost, oh yeah

 Yeah, how long must you wait for it

 Yeah, how long must you pay for it

 넘지 말아야 할 선을 넘었기에
 나는 어떻게 해야 할 지 몰랐던 거예요
 언제까지 기다려야 하나요
 언제까지 그 대가를 치뤄야 하나요


 Yeah, how long must you wait for it

 I was scared, I was scared

 Tired and under prepared

 But I'll wait for you

 언제까지 기다려야 하는 건가요
 나는 무서웠어요, 나는 무서웠고
 지쳤고, 준비가 되어있질 않았어요
 하지만 난 기다릴 거에요



 And if you go, if you go

 And leave me down here on my own

 Then I'll wait for you

 Yeah, how long must you wait for it

 만약 당신이 떠난다면, 가버린 다면
 그래서 지금 날 이렇게 혼자 내버려 둔다면
 그럼 난 당신을 기다릴 거예요
 언제까지 기다려야 하나요


 Yeah, how long must you pay for it

 Yeah, how long must you wait for it

 Singing please, please, please

 Come back and sing to me, to me, me

 언제까지 그 대가를 치뤄야 하나요
 언제까지 기다려야 하는 건가요

 노래해주세요. 제발, 제발, 제발...
 돌아와서 내게 노래해주세요. 나에게, 바로 나에게...


 Come on and sing it out now, now

 Come on and sing it out to me, me

 Come back and sing

 지금 크게 노래하는 거예요. 바로 지금
 어서 내게 큰 소리로 노래해줘요. 나에게...
 돌아와 노래를 불러주세요

 In my place, in my place

 Were lines that I couldn't change

 And I was lost, oh yeah

 Oh yeah ...

 여기, 내가 있는 이 곳에는 
 내가 바꿀 수 없는 선들이 그어져 있었어요 
 나는 길을 잃었죠...