"What a difference a day makes"

2019. 9. 2. 21:02. 재즈, 블루스 外






What A Difference A Day Made

 

What a Difference a Day Made / Jamie Cullum

What a difference a day made twenty four little hours
하루가 변화시킨 것 스물 네개의 작은 시간들

Brought the sun and the flowers where there use to be rain
비가 있던 곳에 태양과 꽃들을 데려왔네

My yesterday was blue dear
어제는 우울했어요 사랑하는이여

Today I'm a part of you dear
오늘은 당신의 일부네요 사랑하는이여


My lonely nights are through dear
나의 외로운 밤들이 지나네요 사랑하는이여

Since you said you were mine
당신이 내 것이라고 말한 때부터

Oh, what a difference a day made
오 하루가 변화시킨 것

There's a rainbow before me
무지개가 내 앞에 뜨고

Skies above can't be stormy since that moment of bliss
내 위의 하늘은 그 행복한 순간 이후 찌푸릴수 없지요


That thrilling kiss
그 떨리는 입맞춤

It's heaven when you find romance on your menu
당신의 식단에서 낭만을 찾을때가 천국이지요

What a difference a day made
하루가 변화시킨 것

And the difference is you is you
그리고 그 변화는 당신이에요 당신이에요

And the difference is you is you is you
그리고 그 변화는 당신이에요 당신이에요 당신이네요