Tuesday's Gone - Lynyrd Skynyrd

2019. 10. 24. 06:27♬- My Love Music




Lynyrd Skynyrd - Tuesday's Gone


Train roll on, on down the line

Won't you please take me far away

Now I feel the wind blow, outside my door

Means I'm, I'm leavin' my woman at home, oh yeah

기차가 굴러가네요, 이 선로를 따라 굴러가네요 
부디 나를 먼곳까지 데려가주길 
이제 나는 나의 문 바깥으로부터 불어오는 바람을 느껴요
그 뜻은 내가, 내가 집에 그녀를 두고 떠나간다는 거죠


Tuesday's gone with the wind

My baby's gone, gone with the wind

And I dont't know, oh, where I'm goin'

I just want to be left alone

바람과 함께 화요일이 사라졌어요
내 사랑이 사라졌어요 바람과 함께 사라졌어요 
오, 그리고 나는 내가 가는 곳을 알지 못해요  
난 그저 혼자 남아있기를 원할 뿐이에요


When this train ends, I'll try again

I'm leavin' my woman at home

Tuesday's gone with the wind

Tuesday's gone with the wind

이 기차가 멈출 때, 나는 다시 시도할거에요
난 그녀를 집에 두고 떠나고 있어요
바람과 함께 화요일이 사라졌어요
바람과 함께 화요일이 사라졌어요


Tuesday's gone with the wind

My baby's gone with the wind

Train roll on

바람과 함께 화요일이 사라졌어요 
바람과 함께 내 사랑이 사라졌어요
기차가 굴러가네요

Train roll on many miles from my home,

see I'm, I'm ridin' my blues, away, yeah

But Tuesday you see, she had to be free

Somehow I got to, to carry on

기차가 집에서부터 아주 먼 거리를 굴러가네요
봐요 난, 내 아픔에 올라타서 가고 있어요
하지만 화요일이여 봐요, 그녀는 자유로워져야 했어요
어떻게든 난 계속, 계속 가야만 해요

Tuesday's gone with the wind

Tuesday's gone with the wind

Tuesday's gone with the wind

Train roll on

바람과 함께 화요일이 사라졌어요
바람과 함께 화요일이 사라졌어요
 
바람과 함께 화요일이 사라졌어요

기차가 굴러가네요