Celine Dion ...A New Day Has Come

2013. 5. 8. 23:03♬- My Love Music





Celine Dion ...A New Day Has Come


A new day has come

A new day has come

새로운 날이 왔어요.
I was waiting for so long
For a miracle to come
나는 기적이 일어날 것을 오랫동안 기다려왔어요.


Everyone told me to be strong
모든 사람들이 내게 강해지라 말했었죠.

Hold on and don't shed a tear
버티고 눈물을 흘리지말라고.
Through the darkness and good times
I knew I'd make it through
어두움과 좋은 시절을 거치면서 나는 내가 이루었다고 알고 있었어요.


And the world thought I had it all
세상은 내가 모든 것을 가졌다고 생각했죠.

But I was waiting for you (Hush, love)

그러나 나는 당신을 기다려왔어요.
I see a light in the sky

나는 하늘에서 빛을 보아요.

Oh, it's almost blinding me
오 그것은 나를 거의 눈멀게 하네요.


I can't believe
I've been touched by an angel with love

사랑에 빠졌다는 (사랑의 천사에 의해 만져졌다는)것을 믿을 수가 없어요.
Let the rain come down and wash away my tears
비가 내려와 내 눈물을 씻어내게 해주세요.


Let it fill my soul and drown my fears
나의 영혼을 채우고 나의 눈물을 잊게 해주세요.

Let it shatter the walls for a new, new sun
새로운 태양을 위해 벽을 깨드리게 해주세요.

A new day has come
로운 날이 왔어요.

Where it was dark now there's light
어두웠던 곳에 이제는 빛이 있어요

Where there was pain now there's joy

고통이 있던 곳에 이제는 기쁨이 있어요.

Where there was weakness, I found my strength
약함이 있던 곳에서 나는 나의 힘을 발견해요.

All in the eyes of a boy (Hush, love)
모두 그의 눈에서.

I see a light in the sky
나는 하늘에서 빛을 보아요.

Oh, it's almost blinding me

그것은 나를 거의 눈멀게 하네요.

I can't believe
I've been touched by an angel with love
사랑의 천사에 의해 만져졌다는 것을 믿을 수가 없어요.

Let the rain come down and wash away my tears
비가 내려와 내 눈물을 씻어내게 해주세요.

Let it fill my soul and drown my fears
나의 영혼을 채우고 나의 눈물을 잊게 해주세요.

Let it shatter the walls for a new, new sun
새로운 태양을 위해 벽을 깨드리게 해주세요.

A new day has come

새로운 날이 왔어요.

Ohhh, a light... OOh