Pet Shop Boys - It's A Sin

2015. 1. 12. 05:30. 댄-싱..Q





Pet Shop Boys - It's A Sin


When I look back upon my life
It's always with a sense of shame
I've always been the one to blame
 

 내 인생을 돌아다보면
 항상 수치심에 둘러 쌓여 있었지
난 항상 비난 받는 놈이었어

For everything I long to do
No matter when or where or who
Has one thing in common, too

내가 하고 싶었던 일들은
그게 어디에서든지, 언제이든지, 누구와 이던지
한 가지 공통점을 지니고 있었어
그것은 내 행동은 모두 죄라는 것이지

It's a, it's a, it's a
it's a sin
It's a sin

Everything I've ever done
Everything I ever do
Every place I've ever been
Everywhere I'm going to
It's a sin

내가 했던 모든일
내가 해야 할 모든일
내가 갔었던 모든곳
내가 가고 있는 모든곳
이 모든게 다 죄를 짓는것이지

At school they taught me how to be
So pure in thought and word and deed
They didn't quite succeed
학교에서 배운것은
너무나 순결한 생각, 말, 그리고 행동 이었지
하지만 그들은 날 가르치는 데는 실패한거야

Father, forgive me, I tried not to do it
Turned over a new leaf, then tore right through it
Whatever you taught me, I didn't believe it
Father, you fought me, 'cause I didn't care
And I still don't understand

아버지 용서하소서
난 일부러 죄를 짖는게 아니랍니다
마음을 고쳐먹고 새로운 인생을 살려고 했어요
하지만 당신의 가르침은
뭐든지 믿지 않았어요
내가 당신의 말에 귀를 기울이지 않았기 때문에
아버지는 나와 싸우러 들었죠
하지만 그래도 전 당신의 말은 믿지 않아요
It's a, it's a, it's a, it's a sin
It's a, it's a, it's a, it's a sin




Pet Shop Boys - It`s A Sin